Medior Support Specialist 1ste en 2e lijns (fulltime)


Bedrijfsprofiel

Van de Pol Automatisering richt zich op MKB bedrijven met betrouwbare oplossing op het gebied van automatisering, telefonie en camerabewaking. Van de Pol Automatisering is snel, service gericht en betaalbaar.  Zo kunnen wij samen met de klant de bedrijfsprocessen verbeteren. Wij geven medewerkers de mogelijkheid om verder te ontwikkelen en te innoveren binnen ons bedrijf. Door het vertrouwen van onze klanten en gestructureerd werken kunnen we de aankomende jaren verder groeien met als belangrijk punt het behouden van onze kernkwaliteiten.

Functieomschrijving

Als medior supportspecialist ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten binnen ons team. Samen met je collega’s zorg jij ervoor dat onze klanten zo snel mogelijk geholpen worden. Je werkt op de Servicedesk, maar ook op locatie klanten ondersteunen behoort tot jouw functie. Klanten die de Servicedesk bellen sta je professioneel te woord. Je heb goede communicatieve vaardigheden. Tevens kan je structurele oplossingen voor terugkerende Servicedesk meldingen bedenken. Je bekijkt altijd of het anders kan: beter, sneller, slimmer.

In de loop van de tijd zal je steeds meer taken en verantwoordelijkheid krijgen, waarbij het mogelijk is om door te groeien tot een senior systeembeheerder.

Kort samengevat heb je de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Eerste- en tweedelijns incidenten afhandelen in het ticketsysteem
  • Installeren van hard- en software
  • Het inrichten van Microsoft 365 omgevingen
  • Het inrichten van netwerkinfrastructuur
  • Schrijven van procedures en scripts
  • Ondersteuning bij projecten

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde MBO ICT niveau 4 opleiding
  • Het hebben van certificaten op het gebied van Microsoft 365 is een pré
  • Je hebt goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je staat te trappelen om jezelf verder te ontwikkelen
  • Geen 8 tot 5 mentaliteit
  • Je bent klantgericht
  • Rijbewijs B

Aanbod

  • Een uitstekend salaris op basis van ervaring
  • Pensioenregeling
  • Laptop en mobiele telefoon
  • Ruimte om cursussen te volgen bij Microsoft (365 en Azure) en onze andere partners
  • Reiskostenvergoeding of auto van de zaak is bespreekbaar
  • 24 vakantiedagen per jaar
  • Leuke uitjes en natuurlijk een gezellig team